torsdag den 27. december 2012

Hjemme igen efter en skøn jul

Så er jeg hjemme igen efter en skøn jul hos mine forældre.
I går nød jeg dagen med bare at tøffe rundt og nyde at være hjemme og at jeg igen kan holde varme på min systue!
Jeg fik skåret noget stof til forårets mange overlockkurser og sammensat et mønster til en T-shirt. Jeg fik klippet stoffet og i aftes fik jeg syet første prøve.


Resultatet blev så godt, så jeg fortsætter med modellen, når resten af mit jersey stor bliver tørt.

I dag tror jeg jeg vil lege lidt mere med min overlocker. Jeg har fået noget nyt garn, jeg skal prøve at "strikke" af, jeg har masser af nye trykfødder jeg skal have afprøvet og så har jeg stadig et tæppe hængende på designvæggen, som trænger til at blive gjort færdig, så jeg tror ikke jeg kommer til at kede mig!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar