torsdag den 8. maj 2014

Det hemmelige projekt

Op til 6D Release partyet i Skanderborg i sidste uge, havde jeg syet på et hemmeligt projekt. Nu har jeg fået taget billeder af projektet.


Jeg har broderet og syet en jakke, med inspiration fra den jakke, der bliver brugt i Pfaff 6D kampagnematerialet.

Jakken fra Pfaff 6D kampagnen


Jakken er foeret med en af min mormors gamle kjoler. Hun blev meget rørt, da hun så det og er straks gået i gang med at finde flere kjoler, jeg måske kan bruge i fremtiden.


Jeg syede også et par rosa jeans, der passede til jakken. Nedenfor er billeder med detaljer far jeansene.

"Billetlomme" med mit mærke og masser at topstikninger

Brede bæltestropper med topstikning og triple zigzag

Der er selvfølgelig broderet navn på linningen (der er der også i jakkens nakkefoer)

Lommerne er selvfælgelig også i kjolestoffet
Jeg lavede en konkurrence på  Facebook, hvor man skulle gætte, hvad mit hemmelige projekt var. Et af gættene var, om end ikke rigtig, så rigtig godt, nemlig et omslag til en brevkassette. Jeg syntes så godt om forslaget, at jeg var nødt til at brodere sådan et omslag til alle min 6D papirer.




Jakkens mønster er Onion # 1008, hvor jeg har ændret på forstykkets facon.
Broderierne på jakken og omslaget findes i 6D under \Documents\6D Embroidery\Samples\6DInspiration\Floral\Stitch. 6D logoet findes her \Documents\6D Embroidery\Samples\6DInspiration\6D Logos\Stitch vær dog opmærksom på betingelserne for at benytte dette logo, du må blandt andet ikke ændre på størrelsen eller farverne.



2 kommentarer: