fredag den 1. februar 2013

TruEmbroidery

Som jeg skrev i sidste uge, er jeg dybt forelsket i det nye TruEmbroidery til Mac.



Som svar på flere forespørgsler, har jeg undersøgt, hvad prisen på dette program vil blive i de danske butikker.
For et fuldt program incl. en dongle, vil prisen blive kr. 7.995,-. Har du allerede 5D Suite eller 5D professionel, kan du benytte din 5D dongle og prisen for TruEmbroidery vil i dette tilfælde blive kr. 4.995,- (dette tilbud gælder ikke sammen med andre 5D programmer en Suite eller Professionel).
Klik på billedet, hvis du vil se mere om programmet.
Jeg har aftalt med Lene fra Stof og Sy i Skanderborg, at når jeg bliver lidt klogere på programmet, vil vi afholde en demodag, hvor jeg vil vise, hvad det kan. Mere om det senere.

2 kommentarer:

  1. Tænker tit hvornår mon maskinen lærer at lave kaffe :D
    Spøg til side. Det er en fantastisk maskine, og det lyder spændende det nye program.
    Du keder dig da heller ikke for øjeblikket. Er lige misundelig hver gang på dine kursister - pludselig en dag står jeg også i døren og jeg glæder mig :o)

    Knus og en dejlig weekend til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den dag vil jeg glæde mig til Lise
      Hilsen
      Lone

      Slet