torsdag den 2. maj 2013

Mini quilts til "Dimseduttedagen"

Jeg har syet to små miniquilts til "Dimsedutte dagen" i morgen.
Planen er, at de skal dekoreres med HotFix krystaller.


Broderierne har jeg hentet i 5D Quilt Desing Creator.
Det aflange broderi med dragerne, har jeg kun lagt en rammen omkring, for at sy bagsiden på "in the hoop".
Det runde broderi har jeg ændret til triplesting fra stikkesting i 5D Stitch Editor Plus (kunne sikkert gøres andre steder også, men jeg skal øve mig i at bruge SE+). I 5D Quilt Design Creator har jeg manuelt lagt ekkoquiltning ind både udenom og indeni motivet. (Ekkoquilt er de stikninger, der danner et ekko rundt om selve quiltemotivet).




1 kommentar:

  1. hej søde Lone

    Jeg glæder mig til at vi skal "lege" sammen..
    Håber du lige har tid til at slå på tråden til min mob.. håber du stadig har mit nr.

    Lone

    SvarSlet