søndag den 26. januar 2014

Superblødt barnevognstæppe

Jeg har syet dette hyggelige og superbløde barnevognstæppe sammen for Lene fra Stof og Sy.
Det er Elly, der har strikket alle firkanterne, hvor de dejligste broderier fra Inspiras Cute Friends broderikort er broderet på.

(Tæppet er ikke skævt, det er mig, der ikke kunne hold kameraet lige)
Lapperne er lagt på superblød luksusfleece, der samtidig fungere som bagside. Jeg har brugt den samme fleece til stolper mellem alle lapperne.


Da jeg skulle sy de yderste kanter sammen, brugte jeg bredt malertape som guide, for at få stikningen helt lige. Normalt ville jeg bruge den blå malertape, da den ikke efterlader limrester, men det havde jeg ikke lige ved hånden, så jeg brugte den almindelige og skyndte mig, så tapen ikke fik lov at sidde ret længe. Jeg var da også heldig, at der ikke blev efterladt lim på tæppet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar