lørdag den 26. juli 2014

Feriefund med masser af inspiration

Jeg nyder min ferie, vi har ingen planer, men bestemmer fra dag til dag, hvad vi skal lave og i går stod den på dejlig gåtur ved Mossø og en lille afstikker til Skanderborg efter lækre frokostsandwich.
Jeg nåede også forbi en genbrugsbutik, jeg skulle egentlig bruge en habitkakke til et omsyningsprojekt jeg har i mit hoved, men kom i stedet ud med denne jakke.


Den er lidt "træt" i kanterne og jeg kommer aldrig til at bruge den, men den var bare så fyldt med flotte detaljer, at jeg måtte have den med hjem.

Brystindsnittet er lavet til tre flotte makeringer

Det samme er "albuebøjningen"

Inden i er foeret jo i sig selv smukt, men overgangen mellem belægning og foer er så flot lavet med kantebånd

Jeg er vild med detaljen, hvor belægningen gøres større, for at gøre plads til en flot paspoleret inderlomme

Kraven er lavet af to stykke stof også en flot og sjov detalje

Normalt sætter jeg små "Syet af Lone" mærker i mine ting, men hvorfor ikke gøre mærket stort og en del af designet. Det skal jeg bestemt huske til en anden gang.

2 kommentarer:

  1. Jeg giver dig ret. Er det en "hjemmelavet" eller sesigner model?

    SvarSlet