torsdag den 26. marts 2015

Nedlagt af sygdom og afskedsreception

Bare rolig, det er ikke mig, der har holdt afskedsreception, men jeg har desværre fået en vedholdende, men heldigvis ufarlig, nu det er blevet opdaget, infektion, der blandt andet gør mig uendelig træt. Jeg har for første gang i min karriere måttet aflyse undervisning, men er nu i gang igen, for jeg kan slet ikke undvære mine skønne kursister - og da slet ikke når de som i aftes havde hele to slags kager med til undervisning!!!


Ud over min undervisning, har jeg ikke været meget værd, ja faktisk siden længe før jul. Jeg er nødt til at lave en benhård prioritering over alle de ting jeg gerne vil nå og da jeg elsker at undervise ligger det meget højt på listen, sammen med tid med Steen. Den energi der så er tilbage, bliver brugt i systuen og ind i mellem husker jeg at få taget billeder af det jeg laver og lagt på Instagram og Facebook, men i øjeblikket må jeg indrømme, at bloggen står højt på ønskelisten over ting jeg gerne vil lave, men når det tre første punkter på min prioritetsliste er nået, er der bare ikke mere energi til at sammensætte blogindlæg.
Jeg er helt sikker på det nok skal komme igen, men lige nu bliver det bare ikke til noget, så hvis du vil følge med i hvad jeg laver, så find mig på facebook og Instagram, begge steder hedder jeg kroghkunst.

I går afveg jeg dog fra min benhårde prioriteringsliste og tog turen hele vejen til Herlev, for at glæde en person jeg er kommet til at holde meget af. Conny fra SVP har valgt at gå på pension og hun holdt afskedsreception i går og jeg ville bare SÅ gerne deltage. Helt til tirsdag formiddag, var i tvivl om jeg kunne holde til det, for jeg havde også undervisning i går aftes, men heldigvis artede helbredet sig og da jeg var så heldig at kunne få et lift derover, var turen mere overskuelig.
Jeg er virkelig glad for at jeg fik muligheden for at sige pænt farvel til Conny, men endnu mere glad for, at hun har sagt, at hun fortsætter som SewingStar og gerne vil mødes med flere af os andre nørder, så vi fortsat kan holde kontakt og udveksle erfaringer.

I sidste uge var Conny i Skanderborg for at afholde to testpilot kurser hos Stof og Sy. Jeg var oppe og optage video den ene dag og synes lige I skal se hvordan det foregik.


 Jeg ønsker Conny alt godt i fremtiden og glæder mig til vi ses til "nørdedag"




Ingen kommentarer:

Send en kommentar