onsdag den 10. februar 2016

Træningslejer

Jeg er gået i træningslejer!
Det lyder voldsomt og det er det såmænd også - eller også er det ikke, for jeg hygger mig i hvert fald gevaldigt!
Sagen er, at jeg er blevet opfordret til at undervise, eller i hver fald komme med kursusforslag til Dansk Patchwork forenings træf i Odense i august måned. Jeg har derfor efterladt Steen derhjemme og er taget i sommerhus, for at udtænke og sy kursusprøver.

Bare fordi jeg skal øve mig, behøver det jo ikke være kedeligt, så om aftenen har jeg indrettet mig med computeren og gode serier - og et glas rødvin inden for rækkevidde.


og om dagen har jeg nydt denne udsigt.


Nu er det ikke gået op rødvin og udsigt alt sammen, jeg har også skullet træffe nogle alvorlige valg og for at være helt sikker på, at jeg havde nok stof med at vælge imellem har jeg medbragt hele TRE
skuffer stof og TO symaskiner!!!


Men så havde jeg også nok stof, så jeg kunne finde de helt rigtige stykker til mine projekter.



Efter nogle dejlige dage i træningslejer, er jeg nu på vej hjem, for at undervise et par dage hos Stof og Sy i Skanderborg, men fredag aften vender jeg tilbage til mit refugium og denne gang bliver det sammen med en skøn flok sytøser, som jeg skal hygge mig med hele weekenden.
Åhhh hvor jeg glæder mig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar