torsdag den 13. september 2012

Dejlig lang onsdag

Også i går var jeg heldig at komme på broderikursus. Det var faktisk planen, at skulle have prøvet Husqvarna Designer Ruby, men af forskellige årsager endte jeg med en Pfaff Creative 2.0. En maskine jeg har prøvet at starte det broderi der allerede var fundet frem, så man kan vist godt sige, at jeg skulle starte forfra med at lære maskinen at kende.



Jeg fik syet en masse prøver, både i symaskinedelen og i broderidelen.
Det var virkelig spændende at få mulighed for at prøve denne maskine.
På næste onsdag, skal jeg på kursus igen og der har jeg fået at vide, at jeg kan prøve at brodere på en stråhat!!!

I aftes startede "Kom og Sy" holdet i Horsens. Vi havde fået tildelt cafeén i det nye politihus, så vi havde dejlig meget plads at boltre os på.



Skulle du have lyst til at deltage på "Kom og Sy" holdet, er der fortsat mulighed for at tilmelde dig. Du kan se mere om holdet her


Ingen kommentarer:

Send en kommentar