tirsdag den 4. september 2012

SUK min skønne vinterfrakke skal på pension

Min skønne vinterfrakke, som har tjent mig trofast de sidste to vintre skal på pension.
Den er desværre ved at være godt slidt langs kanterne og jeg har rykket foeret i stykker, så jeg må nok se i øjnene, at den ikke skal hives ud af dens sommerhi.



Frakken var utrolig sjov at dekorere. 
Jeg har brugt yarn foden til at sy garn på i dekorative mønstre på både for- og bagstykke.
Jeg har brugt uldblomster, som er broderet på, med broderier eller dele af broderier fra 5D og jeg har lavet blomster af refleksbånd, for bedre at kunne ses i trafikken.



- og nå ja, så er foeret PINK...


med broderede sko!!!!!!



Der er som bekendt ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget.


Her er stoffet til min nye vinterfrakke. Jeg er så småt begyndt med at brodere på foeret - det skal jo til og håber snart den bliver færdig. Ikke at jeg håber jeg får brug for den foreløbig, men den skal snart udstilles og så er der jo så meget andet jeg også gerne vil i gang med.


2 kommentarer:

  1. waouu super flot.
    Glæder mig til at se den nye

    SvarSlet
  2. Så lekker vinterfrakk du har hatt de siste årene. Lykke til med sying av ny - sikker på at den blir like lekker :-)

    SvarSlet