lørdag den 30. marts 2013

Masser af kursusforberedelser

Jeg ved ikke helt hvad der går af mig, men jeg er færdig med kursusmateriale til kurser næsten en hel måned ud i fremtiden!!!

De første prøver er til quiltekurset hos Stof og Sy den 12. april. Ud over at prøven er næsten færdig, mangler kun lidt, som jeg pt. ikke kan gøre færdig, så har jeg også fået syet alle de prøver kursisterne skal bruge, når de skal øve sig.


Til patchworkkurset ugen efter er jeg helt færdig med prøverne.
Tre mug rugs (inspirationen til de to af dem er hentet i bogen om mug rugs jeg omtalte for nogle dage siden), med lidt forskellig sværhedsgrad.
Jeg har også leget lidt med quiltningen af mug rugsene, så der er både "Stitch in the ditch" (den nederste), ekkoquilt (den øverste) og på den midterste har jeg brugt det nye quilteapparart til min Pfaff til at sy perfekte quiltecirkler.





2 kommentarer:

  1. Ser spændende ud. Jeg tror også jeg bliver vild med det "rundsyningsapparat" :)
    Nyd nu de sidste påskedage.
    God Påske

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er blevet mere vild med mit cirkel apparat end jeg troede jeg ville blive. Efter ar have fået tid til at lege noget mere med det, kan jeg se en helt masse quiltemuligheder i det også.
      Også god påske til dig
      Hilsen
      Lone

      Slet