onsdag den 13. marts 2013

Messekjole

Også i år skal jeg have syet en speciel messekjole.
Jeg har brugt dagen på at brodere på skørtet - der er vist ingen, der kan være i tvivl om, at jeg er vild med at sy!!!


Jeg kunne have placeret hver sætning for sig og syet dem én af gangen, men for at få et bedre "overblik" over, hvordan de forskellige sætninger bedst kunne placeres i forhold til hinanden, valgte jeg i stedet at lave en stor designflade i 5D og placere alle sætningerne på en gang og derefter dele broderiet i seks dele og sy dem ved siden af hinanden.
Jeg har lavet en video, hvor jeg viser, hvordan jeg har gjort.



Hvis du har spørgsmål til 5D eller TruEmbroidery, eller vil du gerne vide mere, er du velkommen til at komme forbi Stof og Sy/Sy.Danmark stand 221 i weekenden. Jeg skal stå på standen det meste af weekenden og vil meget gerne hilse på dig og besvare dine spørgsmål.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar