torsdag den 31. marts 2016

Masser af hjemmesyede gaver

Marts måned i vores familie har altid været lig med en masse fødselsdage og familiefester.
De er bestemt ikke blevet færre i år!!!
Som tidligere nævnt, fejrede vi min mormor i begyndelsen af måneden, siden har vi fejret både min mor, far og nevøs fødselsdag samt yngste nevøs barnedåb og jeg har syet personlige gaver til dem ALLE!!!
Jeg har hygget mig med at sy, men det har også taget lang tid og så er det jo ekstra skønt når modtagerne bliver glade.
Jeg nåede/huskede at få billeder at en del af gaverne, inden de blev afleveret.

Egentlig er det her en forsinket barselsgave, som først er blevet klar til aflevering nu. Det er en scrapbog til yngste nevø. Jeg har også lavet scrapbøger til de tre ældste - alle med forskelligt broderi på omslaget, så det passede til det enkelte barn.


Jeg har haft den helt store produktion i gang til min mor. Hun fik seks glasbrikker, designet i 6D og broderet på stof i hendes yndlingsfarve. Jeg broderede og syede også en lille chiffonpose med monogram. Monogrammet har jeg designet i 6D efter nogle af de mønstre jeg fik af min mormor, da vi fejrede hende tidligere på måneden Mormor blev meget glad, da hun så, hvad jeg havde brugt hendes mønstre til. Sidst men ikke mindst, fik jeg endelig syet en strygepølse til min mor. Hun har ønsket sig en siden hun så den jeg havde lavet til mig selv, men jeg havde bare ikke fået lavet en til hende før nu.


Det jeg ikke nåede at få taget billede af, er flag med broderet navn til dåbsbarnet, fødselsdagsløber med broderede motiver fra H. C. Andersens eventyr og en sækkestol til næstyngste nevø, små broderede påskevedhæng til min mors servietposer, broderede påskeophæng til "damerne" i familien og to bowlingkugleaftøringsklude til min far med broderet pokal og navn (tror nu ikke han kommer til at bruge dem til bowlingkuglen, men de kan garanteret også tørre vinduerne i traktoren)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar