onsdag den 7. marts 2012

ØV øv nedlagt af forkølelse

Øv jeg har, ligesom rigtig mange andre, været nedlagt af en genstridig forkølelse. Den har været så modbydelig, at jeg stort set ikke har kunnet sy eller bare tænke på at sy!!!!!
I går fik jeg mig taget sammen til at få skåret prøver med alle de nye AccuQuilt skabeloner, så de kan komme på opskæringssiden, så du kan se, hvilke figurer jeg kan skære for dig.


Der er nu også en anden grund til, at jeg gerne vil have styr på skabelonerne.
Jeg arbejder på at lave en "store skæredag" i Skanderborg.
Hvis du er ligesom mig, så har du rigtig mange rester liggende og så længe de ligger i skuffer og kasser bliver de ikke til tæpper. En del af mine nye skabeloner er derfor købt med henblik på, at jeg kan få skåret nogle af mine rester op i anvendelige figurer, kvadrater, trekanter hexagons osv, som jeg med meget større sandsynlighed vil få gjort noget ved.
I den forbindelse tænkte jeg, at det kunne være sjovt at samles nogle stykker og så hygge os sammen om at få skåret vores rester op og hvis der nu skulle være sneget sig et stykke stof ind i vores samling, som vi selv efter bedste overbevisning ikke tror vi nogensinde vil få brugt selv, så kunne det jo være, at der var en anden, som lige stod og manglede lige præcis sådan noget stof.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar