tirsdag den 18. juni 2013

Fantastisk kursusdag i Skanderborg

I går afholdt jeg heldags patchworkkursus hos Stof og Sy i Skanderborg.
Det var superhyggeligt og jeg havde nogle skønne kursister.

Normalt når jeg holder patchwork kurser, har jeg skåret stoffet på forhånd, da det har været syningen, der har været i centrum, men efter ønske og da det nu var et heldags kursus, brugte kursisterne en del af dagen, på selv at skære stoffet i de rette former og figurer.


Koncentrationen var stor hele dagen. Der var utrolig stille taget i betragtning af, hvor mange normalt meget snakkende piger, der var samlet.



Der blev heldigvis også tid til lidt frokosthygge.


Alle syede det samme mønster, men stofvalget var forskelligt.
Her er billeder af dagens produktion og farvekombinationer.



Tak for en superhyggelig dag. Jeg glæder mig til vi forhåbentlig ses, til de næste kurser.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar