søndag den 23. juni 2013

TruEmbroidery taske

Ligesom til 5D har man til TruEmbroidery lavet en række broderier, som bliver brugt til reklame materialer mm. Disse broderier følger med programmet, så vi alle har mulighed for at bruge dem.
Allerede da jeg så de første reklamer for TruEmbroidery forelskede jeg mig i den taske, der var afbilledet og da jeg skulle holde oplæg for mine Sewingstar kolleger i forrige uge, besluttede jeg mig for, at det var chancen for at tage mig sammen og brodere tasken til mig selv.

Ydersiderne på tasken bliver broderet i den store 35 x 36 cm vendbare ramme

Dette broderi er i sig selv uendelig smukt

Jeg kunne ikke beslutte mig for, hvilken farve lacen, der skulle syes på taskens "overfald" skulle have, så da der var plads til to stykke i samme broderiramme, "kom jeg til" at brodere begge de to farver, jeg kunne forestille mig kunne bruges.


At stå med to stykker lace, hjalp dog ikke på min beslutningevne, så jeg endte med at brodere en yderside mere (i opskiften skulle der kun broderes på den ene af de to ydersider), sy et stykke lace på hver side og derved fik jeg en vendbar taske.



Sådan ser taseken ud, når "overfaldet" ikke er foldet ned

2 kommentarer:

  1. Hallo Lone
    Deine gestickte Tasche ist einmalig schön geworden!
    Liebe Grüße von Wilma

    SvarSlet