onsdag den 26. juni 2013

Nyt omslag til ny inspiration

Sidste vinter lavede jeg et omslag til genbrugspapir. Jeg er blevet rigtig glad for dette omslag og har længe ønsket mig et nyt, som jeg kunne bruge til alle de broderi "opskrifter" og idéer jeg finder på nettet og printer ud.
I løbet af en søvnløs nat blev designet udtænkt og nu er omslaget blevet en realitet.
Forsiden - teksten er indsat i 5D Embroidery Extra
Bagsiden 
Sådan ser omslaget ud, når det er udslået.
De smukke broderier er fra Husqvarna kort # 258/Pfaff kort #  430 (de to kort er identiske) Kortene er oprindelig beregnet til broderi i Texture Hoop, med en masse indlagte bånd under broderierne, men jeg har valgt at lade de smukke broderier komme til deres fulde ret, ved ikke at benytte bånd.

Denne gang fik jeg også tegnet et mønster...

... så jeg ikke også ved fremtidige omslag, er nødt til at skille det oprindelige omslag ad, for at tage mål
I ryggen har jeg sat små snørreringe (jeg ved godt de er lidt svære at se i det flotte broderi)

Sådan ser omslaget ud indeni 







3 kommentarer:

  1. Åh bare jeg var 1/10 så dygtig som dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er hjulpet godt på vej, at en god maskine og masser af inspiration fra andre dygtige og kreative sjæle. Og så skulle jeg lige hilse og sige, at en stor del af det jeg laver, havner i kassen med prøver, for de blev ikke som jeg havde håbet, men så kan de måske være med til at skabe inspiration til mig og mine kursister på et andet tidspunkt
      Hilsen
      Lone

      Slet
  2. Nej, hvor er det flot! Det bliver da ved og ved herpå din SKØNNEVblog. Nu er jeg blevet fast læser! Glæder mig allerede til at kigge rundt på bloggen!

    SvarSlet