onsdag den 2. oktober 2013

Ny taske med cirkel-stjerne

Som forberedelse til cirkelkit kurset i fredags, viste Lene fra Stof og Sy mig et billede fra en brochure for de nye Sapphire maskiner.
Billedet viser en sjov måde at applikere en stjerne, med hjælp af cirkelkittet.


Nu synes jeg ikke lige jeg havde lyst til sådan en T-shirt, men idéen kunne jo bruges til andet og pludselig, to timer før jeg skulle hjemmefra fredag formiddag var idéen til en ny taske klar oppe i mit hoved.
Der var ikke langt fra tanke til handling, for tasken skulle jo være færdig til kurset.
Heldigvis havde jeg et taskemønster, som jeg længe har ønsket at teste.

klik på billedet, hvis du vil have opskriften på tasken

Tasken er fra materialet for H Class 100Q maskinen og har en god størrelse og facon. 

Efter halv anden time var min taske klar til kursus.



1 kommentar: