mandag den 16. december 2013

Kalender tid - opfølgning

1. december viste jeg billeder af de to julekalendre jeg har lavet i år.
Dengang kunne jeg af gode grunde ikke afsløre indholdet, men nu kan jeg løfte lidt mere af sløret.

Efter en del undren har, min mor fundet ud af, at den "mobiltaske" hun fik en af de første dage i december, nok alligevel ikke er en mobiltaske, men i stedet er små "lommer" til servietter.


Min mormor har hæklet nogle flotte juleservietter og de kan altså godt genbruges til julens forskellige måltider. Den store udfordring har blot været, hvilken serviet der var hvis?
Den udfordring skulle helst blive løst med de nye poser.

For at pynte poserne lidt ekstra, har jeg broderet en masse lacefigurer (fra Husqvarna Viking kort # 265), der bliver bundet fast til posen med et flot guldbånd (hvis jeg så er rigtig aktiv, kommer der nye broderier til årets større højtider...)


Den anden julekalender jeg viste billede af, er fortsat ikke helt afsløret, men lige nu ser den således ud.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar