onsdag den 4. december 2013

Swedish santa - Video tilføj klippe kommandoer til broderiet

Jeg er også hoppet på swedish santa bølgen, selvom mine stadig mangler at blive syet sammen.....


Mens jeg broderede den første nisse ærgerede jeg mig gul og grøn over, at jeg ikke havde tjekket for klippe kommandoer. Jeg kunne jo nok have sagt mig selv, at de ikke var tilføjet, da broderierne jo har nogle år på bagen og er fra en tid, hvor ingen drømte om at vores maskiner en dag, selv kunne klippe tråden mellem felter i samme farve - men det kan de i dag og jeg er virkelig for doven/gider ikke sidde og kigge på maskinen for selv at klippe hoppesting, hvis jeg kan undgå det.
Jeg har derfor kørt broderierne gennem 5D og TruEmbroidery - med et overraskende godt resultat. Se selv på videoerne nedenunder



Jeg håber du har fået lyst til selv at indsætte klippe kommandoer i dine ældre broderier.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar