søndag den 1. december 2013

1. dec = kalendertid

Jeg har glædet mig til i dag - det er nemlig 1. december og jeg har åbnet den første pakke i min julekalender.


Vi er måske lidt barnlige i min familie, men vi ELSKER julekalendere og hvert år får vi en skøn advents kalender af min mor og jeg laver en kalender til de største børn i familien, nemlig mine forældre!


De får 24 pakker og skal så skiftes til at åbne og dagens pakkeåbner glemmer bestemt ikke at gøre den anden opmærksom på, hvem der skal åbne i dag.
Da min mor kigger med her, kan jeg af gode grunde ikke afsløre, hvad pakkerne gemmer, men lidt hjemmelavet er der jo nok sneget sig i.

Jeg har også fået afleveret en anden  julekalender i år. Nemlig en jernplade med 24 numre og 24 nummererede kuverter med indhold.


Heller ikke her kan jeg afsløre hele kalenderens indhold, men I skal ikke snydes for indholdet af 1. decembers kuvert.


Jeg håber også du har nogle juletraditioner, du glæder dig til hvert år.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar