fredag den 2. januar 2015

Find rundt i mine videoer

Jeg synes det er sjovt at lave nye videoer, men min youtubekanal er efterhånden ved at blive ret uoverskuelig.
Jeg har tidligere forsøgt at sortere i videoerne, så de var lettere at finde, men jeg fik ikke holdt sorteringen vedlige, så det hjalp jo ligesom ikke.
Nu har jeg (på kærlig, men bestemt opfordring fra min søde kæreste) sat mig ind i at lave Playlister i Youtube og det viste sig jo at tage længere tid at overveje, end at lave selve listerne og fremover vil de oven i købet blive opdateret automatisk!

https://www.youtube.com/user/Kroghkunst/playlists?sort=da&view=1&flow=grid

Klik på billedet eller op og klip på linket Mine videoer i menulinien, så kommer du direkte ind til min playlister med sorterede videoer.
Skriv gerne, hvad du synes om mit nye system, har jeg "puttet" en video i en forkert liste, mangler der lister, er det overskueliget/uoverskueligt?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar