torsdag den 3. januar 2013

Hvor gik julen dog hurtigt

Hold da op hvor gik julen stærkt. Jeg nåede slet ikke alt det jeg gerne ville - til gengæld har jeg hygget mig med det jeg nåede.
Ud over at prøve at sy en T-shirt og lave mit regnbuedynebetræk færdigt (det er blevet indviet og det er dejligt at ligge under) fik jeg skåret det meste af stoffet til de sidste 9 måneder af The Quilt Show BOM 2011. Jeg blev dog distraheret i skæreprocessen, da jeg kom så hvor meget stof jeg havde til overs, for det kunne jo måske bruges til noget udsmykning.

I en af de yderste borter, er der applikeret små cirkler i en kontrastfarve. Jeg fik lyst til at prøve at se, om det ville være pænt med tilsvarende cirkler i den inderste bort og jeg kan faktisk rigtig godt lide resultatet.


For at få placeret cirklerne rigtigt, forsøgte jeg mig lidt frem.

Her har jeg to sider, hvor jeg har et ulige antal cirkler og to sider med et lige antal

Det blev versionen med et lige antal cirkler jeg endte med.
Alle cirklerne er nu syet på, ligesom jeg snart er færdig med at quilte hele den midterste del at tæppet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar