onsdag den 18. september 2013

AV AV

Jeg er blevet nedlagt af en træls omgang ondt i halsen, så jeg har været nødt til at melde mig syg på arbejde idag. ØV ØV og AV.
Selv om jeg helst vil være i nærheden af sofaen og min "heksedrik"(ingefær, peberrod og hvidløg, blendet med æblejuice - yaiks, men jeg TROR på det hjælper) , kan jeg heldigvis benytte min ufrivillige fridag til at få redigeret alle videoerne til In the Hoop kurset på mandag.


Jeg har optaget, mens jeg broderede prøve tasken og håber det vil bidrage til bedre forståelse af, hvordan selve mønstret til tasken skal konstrueres.

Jeg håber heksedrikken virker, for jeg skal have kursus i Hedensted i morgen aften og på fredag skal jeg til Skanderborg og holde "Kend din broderimaskine" kursus og jeg glæder mig rigtig meget til begge dele.


8 kommentarer:

  1. God bedring. Øv med sådan en omgang. Du forstår da at udnytte den trælse tid.
    syhilsner Esther

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ester, jeg ville blive bims hvis jeg bare skulle ligge på sofaen og se genudsendelser....... Det går heldigvis bedre, så måske skal jeg snart bevæge mig ned i systuen, men først står den på middagssøvn
      Hilsen
      Lone

      Slet
  2. Håber du er kommet ovenpå igen og nåede det du gerne ville.

    Sygdom kommer altid mest ubelejlig og på tidspunkter hvor man gerne vil det hele..
    Godt du formår at udnytte tiden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lise.
      Det går meget bedre, selv om jeg stadig er lidt rusten i stemmen og ja jeg fik lavet min video og har lige brugt den på kursus i dag. Den blev heldigvis taget godt imod.
      Hilsen
      Lone

      Slet