søndag den 8. september 2013

Nyt tiltag på bloggen

Jeg tager en hel del billeder, både mens jeg er i gang med et projekt og når jeg er færdig, når jeg underviser eller når jeg lige falder over noget syrelevant.
Mange af disse billeder ryger øjeblikket ud på både Instagram og Facebook, mens det godt kan tage lidt længere tid, før jeg får lavet et blogindlæg.

Nu synes jeg selvfølgelig ikke du skal snydes for alle disse billeder.
Jeg har derfor indsat en "dims" øverst til venstre her på bloggen, hvor du kan se de to seneste billeder. Du kan også klikke på billederne og komme direkte til min Facebookside, hvor jeg vil blive MEGET glad, hvis du lægger en kommentar.
Vil du hellere se billederne på Instagram (du behøver ikke have en Instagramkonto) skal du klikke lige nedenunder de nye billeder fra Fadebook.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar