mandag den 2. april 2012

Broderinyheder i Skanderborg

Fredag eftermiddag holdt jeg kursus i broderinyheder hos Stof og Sy i Skanderborg.
Kursisterne havde selv haft et par ønsker, blandt andet ville de gerne prøve at kombinere skind, Cutworknåle og blonde, samt øve sig på Præcis Placering.
Til dette formål havde jeg lavet to mønstre.
Der havde også været ønske om at se hvordan jeg "brænder" applikationer ud, jeg har broderet på chiffon.

Derud over blev der arbejdet med nye teknikker fra det nye Husqvarna kort #245 "Decorative Edge Work"...





... og Pfaffs kort #447 "Enhanced Patchwork Quilting" fra i efteråret.


Der blev arbejdet intenst med prøverne....



... men der var heldigvis også tid til hygge og grin.


Alt i alt en rigtig god eftermiddag. Glæder mig til vi ses igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar