søndag den 15. april 2012

Lækkert forårssæt

Jeg syntes jeg trængte til nogle friske farver oven på vinteren.
Jeg har derfor syet dette lækre forårssæt.



Jakken er Onions # 1023 som jeg har forlænget i livet, foeret den og sat et bælte på, bukserne er Onions # 4003 og tunika mønstret er sørme også fra Onion # 5033.

Udenpå er jakken ret enkelt dekoreret, med tre stikninger i broderitråd ved siden af hinanden.



Foeret er der så til gengæld lidt mere gang i......

 


Som jeg fortalte for et par dage siden, har jeg forelsket mig fuldstændig i broderierne fra Pfaffs broderikort # 447. De er virkelig gennemførte. Jeg har ændret lidt på farverne, så de passede til jakken, men ellers har jeg "bare trykket på knappen" og ladet maskinen tage sig af resten.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar