mandag den 30. april 2012

Patchwork taske med applikation

Som jeg fortalte for et par dage siden, er jeg blevet bidt at at designe mønstre i 5D til mine AccuQuilt applikationsfigurer.
Jeg har fået scannet næsten alle mine AccuQuilt skabeloner ind og lagt dem på min hjemmeside . Klik på Opskæring af stof og derefter "skæreskabeloner i øverste linie, for at se dem.

Jeg er nu blevet færdig med tasken, jeg kan bruge til at fragte mine tæpper til kurser i.



Lidt reklame blev der også plads til


Nedenfor viser jeg nogle nærbilleder af nogle af applikationerne.
Selvom jeg har applikeret i broderimaskinen, kunne alle applikationerne lige så godt have været syet på en almindelig symaskine.




Bemærk den varierede stingbredde, på både satinstinget og motivstinget.


Har du lyst til at prøve at brodere dette hjerte, kan du skrive i kommentaren hvilket filformat du bruger, så mailer jeg broderiet, så hurtigt jeg kan.




2 kommentarer: