tirsdag den 30. oktober 2012

Så er jeg hjemme efter en skøn messe

Så er jeg hjemme igen og ved at være i gang ovenpå en weekend med messe i Fredericia.
Jeg havde store intentioner, om at komme rundt på messen og tage en masse billeder, jeg kunne lægge her på bloggen. Som tiden gik og fredag blev til søndag, var der stadig kun billeder fra standen på mit kamera!


En messe har sit eget liv og vi ville selvfølgelig gerne vise "os" fra vores bedste side, så morgnerne lige inden dørene blev åbnede, var hektiske på alle stande. Der skulle støvsuges, ryddes op, findes nye brochure, nye varer og som på billedet ovenover, skulle maskinerne trådes, så de kunne stå klar til dagens demoer.


Jeg skulle i løbet af weekenden hjælpe interesserede med at brodere på små gæstehåndklæder. Jeg har ikke tal på hvor mange håndklæder jeg fik broderet på, men det var en del.


Også de øvrige broderimaskiner på standen blev flittigt benyttet. Rigtig mange var interesserede i at få en demo og jeg håber selvfølgelig, at der er mange der er blevet inspireret til at kaste sig ud i broderimaskinernes forunderlige Verden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar