torsdag den 25. oktober 2012

Så er nederdelen til messen også klar

Så fik jeg lagt sidste hånd på den nederdel jeg skal have på i weekenden.


Jeg får udleveret en T-shirt, der meget gerne skulle passe i farven til båndet.

Da jeg skulle sy båndet på, brugte jeg dobbeltklæbende tape i stedet for nåle, til at holde det fast.


For mig er det meget lettere og jeg synes også det bliver pænere.

Jeg skal snart have de sidste kager, til alle os der skal stå på standen, ud af ovnen og så er jeg ved at være klar til en forhåbentlig skøn weekend.

Mønstret til nederdelen er Onion # 3008


3 kommentarer:

  1. Den er rigtig flot. Glæder mig til at se den i virkeligheden :)
    Vi ses i morgen
    Kirsten

    SvarSlet
  2. Den er virkelig flot. :-)

    Dobbelt klæbende tape? Opløses det i vask eller..?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hobby forretningens det billigste til Scrap booking. Nej det opløses ikke i vand, men er ultra tyndt, så jeg har aldrig haft problemer
      Hilsen
      Lone

      Slet