onsdag den 31. oktober 2012

Stemmen er væk!

Jeg har næsten mistet min stemme. Lidt øv, når jeg egentlig skulle undervise to hold i 5D i eftermiddag og aften. Jeg har aflyst det ene hold og håber stemmen kan holde, til at snakke mig gennem det andet.
Det er ekstra øv, fordi jeg ellers har det fint og jeg nu skal til at have en masse kalendere til at gå op med min, så mit aflyste hold, kan få erstatningsundervisning.

Nå men i mens jeg går og passer på min stemme, har jeg fuld gang i forberedelserne til Lenes julepyntskursus på fredag. Jeg har lovet at lave et par prøver, så det sidder jeg og hygger mig med.



2 kommentarer:

  1. Jeg krydser alt hvad der krydses kan for stemmen holder.
    Ser spændende ud det du har gang i :o)

    God bedring.
    Kh Lise

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lise
      Stemmen holdt næsten. Da jeg kom hjem så jeg forpremieren på Mejse Njor hos Price og prøvede hendes trick med varm whisky. Det virkede!!!. For at være helt sikker på, at stemmen også holder i morgen, er jeg nødt til at tage et glas til i aften...
      Jeg skal nok prøve at huske at tage billeder, at alt det julepynt vi laver i morgen og lægge på bloggen. Jeg er sikker på det bliver en hyggelig eftermiddag. Der er otte eller ni tilmeldte, så jeg tror både Lene og jeg får nok at se til.
      Hilsen
      Lone

      Slet